NYÅRSAFTON.

Nyårsafton var superkul! Vid lunch i måndags satte jag mig på tåget till Jönköping för att umgås med mina tjejkompisar och fira in det nya året tillsammans. Vi började kvällen hemma hos en av tjejerna med mat, snacks alkohol, och musik för att sedan spendera sista timmarna på 2012 i en festlokal som CLC hade anordnat. Jag hade inte så stora förväntningar på festen eftersom jag aldrig hade varit där tidigare och gud så roligt det var. Temat på festen (som inte var obligatoriskt) var venetaian masquerade. Alla killar (och då menar jag verkligen alla) hade antingen frack eller kostym på sig med höga hattar, flugor, slipsar, sidenvästar, finskor och utsmyckande ansiktsmasker som accesoarer. Tjejerna var klädda i glittriga (guld, silver eller svart) maxi, fodral, eller slitsklänningar med klackar och tillhörande ansiktsmasker på sig. Vi älskade det! Jag älskade det! Natten fortsatte med grymt bra musik, mycket dansande och fyrverkerier som vi såg ut över hela Vättern och Jönköping. Jag hade det riktigt kul i år och det är mycket tack vare sällskapet. Det var dags och lämna 2012 bakom sig för att se vad 2013 har att erbjuda. I år önskar jag, som jag gör varje år, att alla i min närhet (familjen, släkten, vännerna och min pojkvän) förstår hur mycket jag älskar de och att jag är lyckligt lottad över att ha de i mitt liv. Jag önskar även att jag få ett lyckligt år med många framgångar bl a i skolan och på jobbet, att jag få chansen att resa mycket, att jag lär mig massor av vad livet handlar om men framför allt att jag mår bra och tar vara på allt jag redan har. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0