SÖNDAG.

 
 
 
Mina småbröder utnyttjar verkligen alla krafter jag har i kroppen till att leka med dem. Igår såg jag Dragonball tre gånger i rad så nu kan jag alla scener utantill. Jordan (den äldsta) låtsas bli lika förvånad varje gång hans favoritscener dyker upp på tv-rutan: "Oh, no what is he doing Amie?", "That's a little bit silly I think". Hahaha, han är så söööt! Idag är det + 20 grader här, solen är dock bakom molnen någonstans men man kan ändå gå barbent eller i linne. Lite senare ikväll kommer Kates bror hit med sin familj över på söndagsmiddag och imorgon ska jag äntligen besöka stan och shoppa!
Jag har upptäckt en jättebrant uppförsbacke framför huset som kommer bli min nya träningsanläggning under min vistelse här. Gick i den i förrgår och det tog på mig bara att gå med solen stekandes på ryggen. Det spelar ingen roll om jag är här på semester, kilona ska bort :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0