HÅRDTRÄNING.

I måndags promenerade jag, Malin och Marielle (två klasskompisar och även mina grannar) till Actic för ett första träningspass tillsammans för i år. Jag hade aldrig varit där tidigare så vi bestämde för att ha en hel träningsvecka där bland alla hantlar, löparband, pilatesbollar och styrkemaskiner/pass. Det var riktigt kul att få hoppa på bandet igen efter tre veckors semester och bara köra! Igår var jag tillbaka där igen för att träffa en personlig tränare och prata om mina mål och önskningar så nu vet jag vilka pass och maskiner som passar för att träna mage, armar och ben. Nu jävlar ska jag bli fit och slim till beach 2013! 
 
 
 
Rubi shoes, 39,99 dollar (ca 280 SEK)  
 
Träningsskorna köpte jag med mig från Melbourne, de är väldigt lika Nikes Free Run +3 och jag älskar hur lätta och luftiga de är att springa med. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0