AUSSIE-LAND


TIDSINSTÄLLT INLÄGG! 

 

Jag landade precis i ett soligt och varmt Melbourne. Det är torsdag eftermiddag här och jag kan inte fatta att jag äntligen är framme! 

Resan började i tisdags då jag gjorde ett snabbt stopp i Frankfurt för att åka vidare till Shanghai och sedan fortsätta därifrån till Melbourne. Det har tagit mig två dagar att komma hit, jag är så stolt att jag lyckades ta mig till andra sidan jordklotet alldeles ensam (eftersom min lillebror kom hem härifrån för två månader sedan kändes det inte lönsamt och åka tillbaka med mig för tre veckor).
Pappa och Kate är på jobbet just nu så jag ska passa på och vila ut, duscha, äta (åh vad jag längtar efter riktig mat efter all äcklig flygmat) och leka med mina syskon tills de kommer. Vi hörs lite senare, nu vet ni alla att jag lever och mår bra :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0