HEJDÅ SVERIGE!

 
Godmorgon!
 
Jag och Mr springer runt här hemma och fixar med det sista. Jag blev klar med allt igår kväll egentligen men det är det där sista småsakerna (smink, smycken, skor, hygienartiklar, etc.) som ska packas ner. Planet lyfter inte förrän klockan 14.25 så för en gångs skull slipper vi lämna lägenheten mitt i natten för att ta oss till Arlanda.
Jag vet vad jag kommer få gå igenom snart men jag tror att jag aldrig kommer vänja mig vid den här flygturen dit ner. Kan ni förstå att jag är framme på torsdag morgon i Australien!? I 32 h och 25 min kommer jag befinna mig någonstans uppe bland molnen, ibland i väntan på nästa flyg eller sittandes i flyget inklämd mellan alla andra passagerare (hålla tummarna att jag får en bra sittplats). Det är verkligen jättelångt till andra sidan jordklotet, för er som undrar :) Nu måste jag fortsätta här hemma innan det är dags och åka men vi hörs så fort jag är framme och lagom utvilad från min jetlag. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0