FLYGER TILL SOLEN

Det händer mycket i min vardag just nu. Förutom att jag har varit upptagen hemma i Eskilstuna hela julen med att umgås med mina fina vänner och familj är jag tillbaka vid skolbänken nu och tentapluggar inför Externredovisningen som är nästa vecka. På juldagen bokade jag även en resa till min pappa i Australien! Jag har aldrig bokat en lång resa så här "sent" så för varje dag som går känner jag mig mer och mer stressad och jag förstår inte hur jag ska hinna med allting.
Samtidigt tänker jag att äsch.. det gör väl egentligen inte något om det är lite hetsigt nu innan för när jag kommer ner kan jag njuta hur mycket som helst. Efter min första hektiska termin på högskolan känner jag att jag verkligen är värd att plocka fram sommarkläderna nu i januari och strosa runt i bara ben och sandaler varje dag. Det kommer bli så himla kul och jag längtar så mycket efter alla därnere! Det här händer om fyra dagar (8/1) så nu tänker jag lägga all tid nu innan till tentapluggandet. Vi hörs! 
 
 
 
Har suttit och uppdaterat mig själv om hur vädret är när jag kommer ner dit i hopp om att solen är som starkast när jag är där och det ser väldigt lovande ut eller vad säger ni? :) 



Kommentarer
Sandra

Din jävel :P <3

2013-01-04 @ 15:13:07
URL: http://snarres.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0