POOLHÄNG

 

 
 
 
 
 
Vaknade 04:00 inatt (australiensk tid) superpigg och redo att kliva ur sängen. Min kropp följer fortfarande den svenska tiden så det är inte så konstigt att jag ville gå upp och hitta på något eftersom klockan bara var 18:00 i Sverige. Usch, jag känner verkligen att det kommer ta några dagar för kroppen att vänja sig vid tidskillnaden och att bli av med min jetlag.
Idag var det + 39 grader här vilket kändes helt fantastiskt! Jag gjorde ett smart drag i att lämna den kalla vintern och snön hemma och ta mig hit istället för ett kokhett Melbourne. Vi invigde poolen idag, jag blev som fisken i vattnet där och mina syskon var så duktiga på att simma (nästan helt själva) och plaska runt. Ååh, vad det är skönt och ha lite familjetid med allihoppa efter ett halvår av skola, jobb, flytt, tentor, sjukdomar, och allmänt mycket med stress. Vi har precis grillat klart mat och tagit med in till huset så nu ligger jag i sängen helt proppmätt. Jag ska försöka lägga mig skapligt ikväll för att förhoppningsvis sova bort min jetlag.
Vi hörs imorgon igen, godnatt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0