7.

Vaknade nyss. Jordan väckte mig. Han tycks gilla och springa runt utanför dörren i hopp om att jag ska gå upp ur sängen och det lyckas han med det, varje dag. "Do you think Amie is still sleeping?", hör jag honom ofta fråga sin mamma. Det är tisdagmorgon här och förutom att solen är på väg upp och en dag med skolböcker, lek och bad väntar mig så är det även sju dagar kvar av min semester här. Nästa tisdag påbörjar jag min långa resa hem till kalla Sverige igen, åååååh jag vill inte hem till snön! Jag har det ju så bra härborta i värmen. Ska fortsätta njuta nu av mina sista dagar som jag har kvar för man vet aldrig när solen kommer till Sverige i vår/sommar i år. 
 
Världens finaste busunge. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0