MIN DRÖM SLÅR IN SNART.

Har helt glömt bort och berätta för er att en av mina drömmar kommer slå in det här året. I mitten av december fick jag ett mms av en kompis med en bild på kingsize hemsida som skrev om att Lil Wayne förmodligen skulle komma till Sverige nästa år (läs i år). Jag minns att jag hoppade upp från soffan, började springa runt här hemma och skrika av lycka! Resten av kvällen satt jag framför datorn och försökte söka efter mer information och hittade flera hemsidor som skrev samma sak. Helgen efter det fick jag reda på att "ryktet var sant" och att biljetterna skulle släppas veckan efteråt. "JAAAAAA", skrek jag av lycka och började ringa/smsa folk om nyheten! Det här blev dagens, veckans och hela decembers bästa nyhet. 
Samma dag som biljetterna skulle släppas gick jag upp extra tidigt för att inte gå miste om de och efter tre timmar var de bokade och betalda.
Jag tror ingen förstår hur jag glad jag är för det här! Det här är så jävla sjukt att det inte kan vara sant! Förra året hann jag gå på Drake, Kanye West & Jay Z, Swedish House Maffia men det här slår nästa de alla tillsammans! Det här är ju vad jag har gått och väntat på ska inträffa! 
Om cirka 70 dagar slår en av mina drömmar in, jag och min lillebror kommer ha det så jävla kul där och få uppleva ett fint minne tillsammans! ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0