VI LEVER.

Hej!
 
Jag ber jättemycket om ursäkt för att jag inte har uppdaterat något sedan min pojkvän och jag var nere i Göteborg. I samma stund som vi klev av tåget i Stockholm i söndags har jag haft otroligt mycket i skolan. Jag har verkligen suttit med böckerna varje dag och skrivit inlämningsuppgifter, haft gruppredovisnig, varit på seminarier och jobbat. Mitt liv kommer kretsa väldigt mycket kring skolan just nu så jag hoppas att ni förstår om jag "försvinner" lite då och då. Jag kan tänka mig att det är så här extremt i början av terminen så förhoppningsvis hinner jag göra lite andra saker om nästa eller nästnästa månad.
Göteborg var helt underbart och jag känner nu när jag är tillbaka därifrån att den verkligen var välbehövlig! Vi ville främst komma bort från skolan och jobbet i några dagar men framför allt från den här vardagsstressen som man brukar gå runt med. Vi promenerade till allt varje dag, såg oss omkring, åt massor av god mat och desserter och bara njöt av staden. Vi älskar Göteborg och skulle kunna tänka oss att flytta till i framtiden.
 
Nästa vecka har jag ganska mycket att göra fram tills på onsdag så efter det har jag inte lika mycket. Då kommer jag in och uppdaterar lite om kläder, jobb osv. Hoppas att ni får en trevlig helg, njut av all ledig tid ni får över. Jag är avis på er som inte behöver sitta med fem olika böcker, 30 sidor anteckningar och behöva förebereda sig inför ännu en gruppredovisning. Det finns verkligen en hel del att lära sig för att bli butikschef. ♥
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0