SKOLSTART!

Min första skolvecka är avklarad och det känns väldigt bra måste jag säga! Jag har hunnit med två föreläsningar, jobb i nya H&M-butiken, lägenhetsvisning och lite shopping. I torsdags hade vi en heldag med klassen och jag kom bra överens med tjejerna ganska snabbt. I slutet av dagen stod vi och bytte nummer med varandra, pratade och hade kul så nu kan det inte gå sämre. I lördags och igår var det även första gången på nästan hela sommaren som jag var ledig en hel helg så gissa om jag tog vara på den genom att inte göra något speciellt.
Igår avslutade jag veckan med en söndagsfika nere på stan med en arbetskamrat. Vi har inte setts på några veckor eftersom hon har varit på semester så det bev en lång fika inne på Espresso house. Idag är jag ledig från skolan men på onsdag ska vi lämna in en första gruppuppgift som jag måste sitta och skriva på lite senare. Innan jag börjar med någonting ska jag äta en god frukost och sedan ta mig ut för en springtur.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0