MÅNDAGSSTUDIER.

Sitter och skriver en uppgift om marknadsföring och segmentering. Det är inte världens roligaste uppgift eftersom frågorna man ska svara på är så otroligt tråkiga. Lite senare idag tar jag en paus från böckerna och åker ner till stan för att käka med två tjejkompisar. Den här veckan kommer jag verkligen bo, äta och sova med skolböckerna innan jag åker till Göteborg på torsdagsmorgonen. Jag kan berätta lite mer om det senare för nu måste jag fortsätta bli klar!
Idag fyller min älskade barndomsvän Sandra år! Dock sitter vi i olika städer och studerar just nu vilket gör att jag inte kan vara där med henne och fira sin dag. Idag flyttar också min/vår andra barndomsvän Mahabad till England för att studera sin hösttermin därborta. Vi kommer att åka och hälsa på henne innan jul men det känns jättekonstigt att inte ha henne här i Sverige längre.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0