HÖSTMORGON

Ligger och drar mig i sängen efter veckans skoldagar. Det är skönt med helg för det har varit mycket även de här dagarna med bl a redovisning och föreläsningar. Nästa vecka har vi inte lika mycket att göra men däremot har vi ett nytt redovisningsarbete att påbörja. Yeey! Nu är det inte heller långt kvar tills jag flyttar så igår var jag på IKEA och handlade inredning till köket och hallen. Jag älskar att inreda och få vara lite kreativ, mitt hem kommer bli så fint! Det som återstår till lägenheten är alla stora möbler och teknikprylar så ni får gärna komma med tips på platt-tv, soffa, matta etc.
Snart ska jag åka ner på stan och göra lite ärenden innan jag åker till Stockholm senare i eftermiddag men först behöver kroppen en stor och härlig frukost! Godmorgon allihoppa.

 

Bilden är från i torsdags när jag var och fikade med en vän.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0