HÖSTKOLLAGE.

 
Satte ihop ett litet kollage som jag tänkte kunde inspirera er nu i höst. Jag älskar allting på bilden och kommer verkligen hålla utkik nu i veckan efter de. I höst kommer jag köra jättemycket på kontrasten mellan det mjuka och det hårda. Ett par skinnbyxor (allt material som ska symbolisera metallic) kommer jag kombinera med en mjuk stickat tröja. Enkla t-shirtar med text på passar lika bra inne på jobbet, i skolan som ute på stan. När det gäller smycken kommer jag köra på geometriska former och att de ska vara enkla. Till fest kanske jag bara ha ett stort och glittrigt smycke för att framhäva det mer. Avslutningsvis kommer jag att bära ett par boots eller kängor på fötterna som gärna får se lite maskulina ut. När det gäller höstfärger så blir det mycket svart, grått, vitt, beige, vinrött men även blågrönt som jag har börjat gilla mer och mer. Hur kommer ni att klä er i höst?
Ni kan även hitta mig inne på instagram. amie_ heter jag där och är helt besatt i den appen. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0