GRUPPMÖTE.

Godmorgon!
 
Är uppe tidigt och packar en stor väska med kläder och böcker som ska få följa med mig till skolan idag. Ska möta upp min grupp vid lunchtiden idag och skriva lite på ett arbete som vi håller på med. Utöver det känns det som att vi har tusentals andra uppgifter som ska lämnas in samma vecka vilket jag går runt och stressar över. Jag sitter verkligen med böckerna varje dag efter skolan och skriver och att plugga till Butikschef är verkligen ingen enkel match. Dock tycker jag att jag kommer väldigt långt när jag sitter här och därför tar jag ett stort break och åker till Göteborg imorgon med min pojkvän.
Vi kan kalla det "en välförtjänt miniresa efter allt jobb hela sommaren" eller "en lite paus innan den tuffa höstterminen verkligen sätter igång i skolan". Jag ser fram emot att få spendera några dagar i min favoritstad med min man. Vi åker inte förrän imorgon så nu är det full fokus på studierna och att försöka få med mig allting på tåget.
Vi hörs lite senare ikväll. Puss
 
 
Jag älskar att bo på hotell och det är mycket tack vare den goda hotellfrukosten.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0