FISKSPA

Vi kom nyligen hem från en matbit nere på stan. Idag har vi varit runt i Haga och ätit lunch, promenerat till Avenyn och shoppat där och sedan hade vi en inbokad tid på ett fiskspa. Det var min idé till att vi skulle prova på det, jag har alltid undrat hur det går till och om det verkligen är bra. Stället vi var på heter Garra rufa och är ett nyöppnat spa mitt i stan. Känslan av att ha över hundra fiskar på fötterna, bråka om den bästa platsen med varandra var allt annat än jag hade förväntat mig. Jag hann inte sätta ner fötterna i badet innan de attackerade mig men det gjorde inte alls ont. Det kittlade hela tiden och om jag ska beskriva det mer exakt så känns det som när man sitter i en bubbelpool. Fötterna blev mjuka efteråt och jättelena, jag skulle lätt kunna göra om det här igen :) Det är inte farligt alls så gå och testa det ni också!

 



Kommentarer
Shopalicious, Linda

Åh så spännande! Det där vill jag testa! Har hört att det kittlar riktigt skönt :)

Svar: Du måste testa det! Haha, ja du har så rätt. Det kittlar riktigt skönt :)
aminataamie.blogg.se

2012-09-20 @ 09:48:53
URL: http://shopalicious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0