BEFINNER MIG SÖDERUT.

Vi kom fram till Göteborg tidigt imorse. Solen följde med oss hela vägen från Stockholm och det var så underbart att få kliva av tåget och bli bländad av de starka solstrålarna. Jag älskar den här staden, det är någonting med den som gör att jag alltid känner mig lugn inom mig. Jag går runt och ler hela tiden och är allmänt glad till allt :)
Vi har varit på stan hela förmiddagen fram till strax efter lunch, sett oss omkring och ätit lunch! För några timmar sedan kom vi till hotellet som ligger i närheten av Haga. Vi bor jättecentralt och har nära till allting. Lite senare ska vi börja fixa oss för en middag ute någonstans, vi har inte riktigt bestämt oss vad vi vill äta än men Göteborg har massor att erbjuda så det är inga problem! Vi hörs igen imorgon. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0