VI ÄR BÄST

 

Jag lever. Än så länge.

 

Igår hade vi den tredje och sista redovisningen i Organisation & Ledarskap innan tentan är om två veckor. Det var även första gången som vår lärare var i samma klassrum som oss (annars har vi live-föreläsningar via telebild från Skövde) så självklart var alla lite extra nervösa. Den här uppgiften var dessutom dubbelt så stor som de föregående och tog ännu längre tid att skriva klart. Vi i min grupp var jätteduktiga och läraren gav oss bara positiv feedback så det kändes verkligen skönt när det var över.
Idag skrev vi även klart ett annat stort grupparbete och skickade in det. Det känns otroligt skönt nu att alla stora saker är avklarade, nu börjar två veckor av hårt tentapluggande! Jag spenderar redan alla timmar på dygnet i skolan nu så det lär inte bli någon skillnad fram tills jag ska skriva tentorna. Jag ska ge järnet och klara båda två! Nu köööör vi!
 
 
Ps. Min klass men framför allt min grupp (de som jag spenderar mest timmar med) är bäst! Vi har så roligt tillsammans och har kommit varandra nära.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0