TENTAVECKAN

Har suttit hela helgen med kurslitteratur, datorn, anteckningar, instuderingsfrågor och alla andra viktiga papper som förhoppningsvis ska hjälpa mig inför mina tentor den här veckan. Imorgon ska jag till skolan och skriva på "Organisation & Ledarskaps"-tentan och på torsdag är det "Marknadsföringstentan".
En tuff vecka med andra ord. 
 
Ovanpå detta har jag försökt att umgås med familjen och speciellt med min bror som kom hem i fredags! Åååh, gissa om jag var överlycklig att få se honom igen. Nu stannar han kvar ett tag för lite studier innan han åker tillbaka till pappa igen. Jag har dessutom hunnit med att inhandla en höstkappa under en av de många pluggpauserna. Det kommer en bra bild på den lite senare. 
Jag har några sista timmar på mig att lära mig allt viktigt inför imorgon så jag slutar här. Vi hörs! 
 
Världens bästa bror. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0