NO LIFE

Försov mig nästan till föreläsningen idag men hann precis med tåget till Södertälje. När jag klev in i klassrummet såg alla i klassen jättechockade ut, det såg ut som om någonting hade hänt. Det hade det gjort. Vår lärare i Organisation och Ledarskap hade förklarat hur hans fjärde (vi har redan haft tre stora gruppuppgifter och redovisat de) gruppuppgift såg ut och det var som ett slag i ansiktet när jag fick höra av de andra hur stor och hur mycket han kräver av den! Jag satt och gapade när jag insåg att den här månaden kommer bli den allra hårdaste i skolan någonsin! Vi har redan ett grupparbete i Marknadsföringen på 15 sidor som ska vara inne nästa fredag och den här uppgiften vi fick idag är på 10 sidor och ska vara inne på måndag nästa vecka! Det här är tillräckligt för att inte ha något liv men det slutar tyvärr inte där. Nästa vecka ska vi redovisa uppgiften vi fick idag och veckan efter ska den andra redovisas och veckan efter det har vi tenta på båda kurserna med en dags mellanrum.
Jag kommer verkligen bo, äta och sova i skolan den här månaden och jag hoppas att ni förstår om jag håller mig undan bloggen ett tag för just nu vill jag bara bli klar med allting och få vila ut.
 
Cairns i Australien hade inte varit fel just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0