LAZY SUNDAY.

Idag är det första dagen på väldigt länge som jag får sova ut och inte behöver tänka på någonting annat än mig själv. Det kändes helt fantastiskt och vakna upp utvilad, kunna äta en sen frukost, kolla på missade favoritserier och bara vara. Ligger fortfarande nerbäddad i sängen med datorn och lite snacks och letar efter ny musik att uppdatera mobilen med. 
Lite senare ska jag och min bror ut och träna. Han har blivit min egna personliga tränare efter att han kom hem, har bett honom att hjälpa till och pusha mig med träningen och han har tagit det väldigt seriöst.
"Jag kan hjälpa dig men då måste du lyssna på mig", sade han tidigare i veckan och gissa om han kör med mig! Jag är helt slutkörd efter hans pass och kan knappt andas efteråt, haha! Så här otränad har jag inte varit sedan jag dansade 5-6 gånger/veckan för fyra år sedan. Har haft träningsverk hela veckan och idag är det dags för ett ännu ett pass så det är bäst att jag värmer upp ordentligt. 
Imorgon börjar vi med två nya kurser i skolan (Juririk i butik & Externredovisning) så jag tänker fortsätta att ta det lugnt ikväll och bara njuta av den lilla ledighet jag har kvar. 
Puss
 
 
Här hänger jag idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0