27.

Kom hem igår från Stockholm. Åkte dit i lördags för att spendera helgen med min pojkvän och speciellt eftersom han fyllde år igår! Det blev en ganska sen kväll igår, vi var ute och åt trerättersmiddag, drack drinkar och gungade till musiken som spelades inne på restaurangen. Det var fullproppat med glada människor, serveringspersonal, mat och massor av färgglada drinkar på alla borden. Jag fick även högsta betyg för presenterna som jag hade köpt åt honom men kan nästan garantera att det var FIFA 13 som fick honom att skrika av glädje och tacka mig med massor av pussar av kramar.
Idag är det måndag och en ny skolvecka väntar på mig. Dock har jag ingen lektion idag men var tvungen att sitta med böckerna hela morgonen idag. Lite senare ska jag träffa min morfar och sedan åka till Erikslund i Västerås med en kompis. Jag tycker att jag alltid behöver nya kläder att fylla garderoben med men eftersom jag snart ska flytta så är jag mer intresserad av att hitta snygga prydnadssaker och möbler just nu så det ska jag titta på idag!
 
 
Det här är från min kompis födelsedag förra sommaren ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0