NYTT IN!

Jag har glömt bort att visa er mina två senaste köp av klackar. Eftersom det är höst/vinter nu vill jag utöka min svarta skosamling (färgglada skor kommer jag satsa mer på nästa vår/sommar) som kommer stå fint uppradat i den nya lägenheten, som en del av inredningen. 
Det första paret impulshandlade jag i England (för två veckor sedan), dagen innan vi skulle åka hem. Jag älskar materialet (mocka) på de, modellen på skon men framför allt den höga och smala klacken som är hur snygg som helst. 
Det andra paret köpte jag också av ren impuls och hade aldrig sett de innan. Jag hade en heldag med Kystan och Linn på stan i torsdags och då fick vi syn på dessa och var bara tvungna att ha de! 
Skorna är superbekväma, jag skuttade runt i butiken mellan varje spegel länge och blev mer och mer förälskad i de för varje gång jag tittade ner på mina fötter. Klacken är sådär lagom hög, lagom att gå runt på stan med, lagom för att ha de på dansgolvet och lagom för att ha de under middagar. Jag älskar båda två lika mycket och speciellt eftersom de är så klassiska till modellen och kan bäras hur som helst, när som helst. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0