JOBB!

Sitter och väntar in en sen frukost som min man står och gör iordning. Magen skriker efter mat just nu. Lite senare idag ska jag hjälpa en vän på sitt jobb, med ett event som är ikväll här i Stockholm. Det är ett konstevent för att vara mer exakt och det här har jag verkligen sett fram emot. Jag kan väldigt lite om konst men har läst på om konstnären som eventet kretsar kring, ifall jag skulle hamna i en diskussion om någon målning eller annat :) Vi hörs lite senare ikväll, efter att jag är klar inför all förberedning till imorgon! 
 
 
 
 
Klickade in på hm.com alldeles nyss och fick syn på det här halsbandet.
Hur snyggt som helst. 
 
 
 
Halsband, 129 SEK


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0