I CAN'T GET YOU OUT OF MY MIND.

Igår sändes det tredje avsnittet av Så mycket bättre och jag talar nog inte enbart för mig själv när jag säger att programmet har blivit en del av lördagsunderhållningen. Miss Li har jag aldrig lyssnat på eller ens lagt ner tid på att lära känna innan men nu när hon medverkar i programmet går det inte att inte tycka om henne. Hon är ju så söt. 
 
Den stora favoriten är självklart Darin Zanyar, hans låtar är något i hästväg jämfört med de andra. Påminner inte han om Laleh (också en stor favorit hos mig) som var så tyst och blyg vid aktiviteterna och middagarna och sedan briljerade/chockerade och tog plats när det var hennes tur att sjunga?
Darins låtar toppar Spotifylistorna varje vecka och det är inte konstigt eftersom hans låtar fastnar så lätt i huvudet. Jag och Mr går runt och nynnar på de och repeatar de hela tiden. Han är grym! 
Vilken/vilka är era favoriter?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0