HEMMA I SVERIGE

Kom hem tidigare idag från världens bästa resa till England. Jag hade verkligen sett fram emot att få koppla av i några dagar med mina barndomsvänner och göra saker som passade oss bäst. I torsdags mötte jag upp Sandra efter jobbet för att sedan åka hem till mig och sova tillsammans, packa och videochatta med Mahabad. Vi var så exalterade över att vi snart skulle vara tillsmmans alla tre och somnade därför väldigt sent, därför kändes flyg-, buss-, och tågresan nästa dag oändligt lång. 

Mahabad hade tydligt förklarat hur vi skulle ta oss till henne på bästa sätt (måste erkänna att jag inte kände mig helt bekväm med att ta mig runt Edinburgh och till Newcastle på egna händer), eftersom hon skulle vara i skolan när vi landade. När vi hade tagit våran väska och gick mot utgången såg vi en tjej springa mot oss.
DÄR VAR HON! 
Ända sedan vi bokade flygresan förra månaden, under tiden som vi satt på flyget, samtidigt som vi videochattade, hade hon hela tiden planerat för en överraskning för oss som vi aldrig skulle kunna komma på. Ååh, vad jag hade saknat henne! Vi skrek av glädje och hade kramkalas mitt bland allt folk. 
 
Jag skrev ett inlägg första dagen där men av någon anledning gick det inte att publicera det och eftersom det känns väldigt onödigt att gå in på detaljer som hände varje dag tänker jag dra igenom det väldigt snabbt och istället visa lite flera bilder :) 
Som sagt, så gjorde vi det som föll oss in varje dag. Vi hade ingenting inplanerat men under de fem dagar som vi var där hann vi shoppa massor av presenter/julklappar, äta ute på restauranger, promenera, gå ut och dansa, fika, ha myskvällar, skratta, leka lekar och massor av annat kul som man gör med sina tjejkompisar. 
 
Jag har aldrig haft så här roligt på väldigt länge och har njutit av varenda sekund där tillsammans med de. Vi har gått om varandra i flera månader nu med skola, jobb och andra resor så när vi äntligen hade några lediga dagar samtidigt, tog vi tillfället att spendera de tillsammans. Det här kommer jag kunna leva på länge nu, nästa gång vi alla ses igen blir hemma hos mig i den nya lägenheten! ♥
 
 
 
Jag har världens bästa barndomsvänner (+ Shillan). Efter 16 år som vänner håller vi fortfarande ihop och umgås med varandra som vi alltid har gjort.
Love them.

 

 

 

 

 

 
 

 

 

  

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0