FLYTTPACKAR

Kom hem från Stockholm tidigare idag. Har varit där hela veckan och träffat vänner, shoppat, varit i skolan och umgåtts med Mr. Imorgon är det exakt två veckor kvar tills jag flyttar och nu kan jag medge att det verkligen syns här hemma. Mamma och jag har suttit och sneglat på X-factor samtidigt som vi har tömt mitt rum kring saker som ska användas i den nya lägenheten. 
Den närmaste tiden kommer gå väldigt fort och jag ska verkligen ta vara på de sista dagarna med familjen och släkten innan det är dags att ge mig av. Nu ska jag mysa lite med mamma och leta inredningsdetaljer till lägeheten, mycket har jag köpt men detaljer kan man alltid förstärka rummen med :) 
 
 
 
 
 
Ett litet kollage på vad jag har inhandlat hittills



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0