BACK TO WORK.

Ligger kvar i sängen med laptopen i knät och lyssnar på musik. Sist jag skrev här har jag hunnit med en dag i skolan, träffat Mr och jobbat i två dagar. Åh vad kul det var att komma tillbaka till jobbet efter min wekeend i England, har verkligen längtat efter att vara bland kläder och kunder. 
Idag och imorgon måste jag lägga dagarna till att studera juridik och externrediovisning. Det lockar mig inte alls att sitta inne i två dagar men jag gör vad som helst för att inte ligga efter i skolan så det här är värt det.
Nu är det inte heller många dagar kvar (20 dagar exakt) tills jag flyttar från den här staden! Det känns overkligt på något sätt, jag har alltid känt att det har varit så långt bort men nu börjar det synas här hemma att alla oöppnade kartonger, inredningsartiklar och möbler är mina som jag ska få öppna när jag är i min egna lägenhet.
Det känns dock otroligt skönt och befriande att jag kommer bo väldigt centralt i Södertälje, att jag bor 40 min mellan min hemstad och favoritstad och att två av mina klasskompisar bor i samma hus som mig. Jag kunde inte ha mer tur, jag behöver aldrig känna mig ensam där utan kan springa över till de när som helst, vilken tid som helst :) Det här händer alltså om 20 dagar och nu måste jag sätta igång med studierna. 
Ha en fin fars dag allihoppa! 
Puss 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0