ÄR DET HÄR PÅ RIKTIGT?

I lördags fick jag resultatet på Marknadsföringstentan som vi i klassen skrev för tre veckor sedan. Jag klarade den vilket kändes helt underbart efteråt. Dock kunde jag inte slappna av helt eftersom jag visste att den andra tentan, Organisation & Ledarskap (som vi dessutom skrev samma vecka) inte hade rättats än och skulle läggas upp vilken dag som helst den här veckan.
Marknadsföringstentan som jag hade blivit godkänd på lade jag ner två ynka dagar att plugga på. Jag valde att prioritera den andra tentan eftersom jag verkligen inte ville skriva omtenta på den! I sex hela dagar satt jag och pluggade till den, stängde in mig på rummet och inte ens världen existerade under den veckan. Jag skulle bara klara den! 
Spontant, efter att ha klarat tentan jag lade ner minst tid på, kändes det som att jag borde klara den andra också eftersom jag faktiskt kunde den mycket bättre. Samtidigt vågade jag inte vara så självsäker, det är bättre att vara inställd på det värsta och sedan bli positivt överraskad. 
 
Tidigare ikväll ringde en klasskompis till mig och sade: "Har du sett att resultatet har kommit upp på Organisaiton & Ledarskap?". Jag började svettas, stamma och skrek av rädsla! "VA? NEJ, JAG HAR INTE SETT DET!".
"INTE JAG HELLER! Kan inte du kolla först och sen säga till mig så kollar jag efter?", säger hon sedan. 
Det där gick jag inte med på utan bestämde att vi skulle lägga på luren, kolla på resultatet och sedan ringa upp varandra igen. Jag loggar in, letar upp rätt flik och sedan sätter handen för ansiktet (sådär som man gör under skräckfilmer), lyckas se ett G mellan fingrarna och börja skrika av lycka! JAG KLARADE DEN ANDRA TENTAN OCKSÅ! VILKEN JÄVLA START PÅ TERMINEN PÅ PROGRAMMET! DET HÄR ÄR HELT SINNESSJUKT! 
Jag har sprungit runt här hemma, skrikit och gapat hejvilt. Hur ska jag någonsin kunna sova efter de här goda nyheterna? Måste hitta på någonting för att få ut mig allt glädje, imorgon ska jag verkligen fira med någonting fint eller gott för det är jag värd :) 
 


Kommentarer
Sandra

Åhhhh kommer aldrig glömma hur snabbt mitt hjärta slog där.. Haha :O ❤

2013-01-02 @ 21:54:56
URL: http://snarres.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0