SÅ SJUKT JÄVLA GLAD.

Idag vistades jag på jobbet hela eftermiddagen och kvällen, det var en hel del och göra trots att solen låg och stekte över vårat avlånga land hela dagen. I helgen hittar ni mig i Stockholm med vännerna och inne i butikerna på jakt efter nya (mer) sommarkläder. Jag och mamma har precis tittat på semifinalen till Eurovision Song Contest och jag är så SJUKT JÄVLA GLAD över att Loreen gick vidare till lördagen. Åååh vad spännande det ska bli att följa finalen, jag kommer verkligen sitta på helspänn hela kvällen i hopp om att vi tar hemma hela tävlingen! Det skulle vara guld.

Idag på jobbet.

T-shirt - H&M

Byxor - Zara

Sandaler - H&M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0