NEW CLUTCH BAG.

Jag och mamma hängde uppe på vinden större delen av dagen idag. Hon tyckte att det var dags för lite städ och rensning så jag följde med som extrahjälp men var egentligen där MEST för att se på alla saker som man en gång i sitt liv inte kunde leva utan. ÅÅÅH vi blev helt galna däruppe så fort vi hittade någonting som man verkligen hade älskat som barn. Det var gamla gosedjur, videofilmer, brevpapper, klistermärken, frimärken, (jag samlade på sudd, klistermärken och frimärken SAMTIDIGT när jag var liten), kalendrar, små lappar, bilder, etc. Det fanns så mycket att kolla igenom och under tiden som jag såg alla saker fick det mig att verkligen sakna "den gamla, goda tiden". Usch för att livet ska gå så himla fort när man har blivit "vuxen". Visserligen är jag inte jättegammal men jag är heller ingen tonåring eller ungdom längre...
Bland alla saker hittade mamma sin gamla kuvertväska i bra skick (förvånadsvärt bra skick för den såg verkligen helt ny ut) och jag föll för den direkt! Kuverväskorna som var en stor hit på hennes tid har ju självklart kommit tillbaka nu när jag är ung så den passar mig perfekt!
Tack mamma ♥


Väskan är mycket större i verkligheten än på bilden och man får plats massor i den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0