THAT SHIT CRAY.

 

 

 

HERREGUUUD VILKEN GRYM KONSERT DET BLEV IGÅR!
Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag hade på känn att den kunde bli en bra spelning men inte trodde jag att det skulle bli SÅHÄR JÄVLA BRA! Kanye West och Jay-Z tog över hela Globen och med två kvadriska plattformer (som lämnade marken då och då) som stod placerade mitt i publikhavet gungade hela arenan av deras scenframträdande. Kanye West och Jay-Z som man har sett på MTV och ZTV när man var liten stod nu mitt framför mitt ansikte! FY FAAAN VAD SJUKT!
Det som kanske var bäst på hela konserten var när de körde "Niggas in Paris" (som var sista låten), FEM HELA GÅNGER!!! Hela arenan stod upp, sjöng till texten och hölla händerna i luften. Vilken känsla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0