SUNNY DAY.

Godmorgon.
Har inte alls sovit bra inatt utan har fått handskats med den exotiska värmen som uppstår under sommarnätterna. Misstro mig inte nu, jag klagar inte utan känner bara att det kan vara dags att investera i en golvfläkt snart :) Jag har gett upp med att försöka somna om så medan Mr fortsätter sova sitter jag här och roar mig lite. Om en timme ska vi åka och göra lite ärenden sedan hem och käka frukost och ladda inför dagens aktivitet.
Jag har lyckats få med mig Alis vänner till Boda Borg senare idag. De som känner mig vet mycket väl om att jag gillar att vara aktiv, jag älskar "Robinson" och "Gladiatorerna" där det bara handlar om att prestera sitt bästa under en viss tidsperiod. Den här egenskapen kanske jag ska tacka min morfar för som fick mig att börja i friidrott när jag var 8 år. Jag VET att min pojkväns kompisar kommer älska det stället för så fort vi umgås med varandra kör vi alltid lekar/tävlingar där vissa går in helhjärtade (även jag själv) och andra fuskar sig till vinst :) Jag är säker på att den här dagen kommer ge många roliga minnen men framför allt att alla har det riktigt roligt. NU KÖÖÖÖR VI!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0