SHOPPINGDAG!

Jag somnar vilken minut som helst. Idag har jag varit ledig från jobbet men alarmklockan fick ändå väcka mig imorse. Tog bilen och åkte till Kista i Stockholm strax efter lunch för att fylla på sommargarderoben. Den här månaden har jag jobbat väldigt bra (och mycket) så då kändes det okej att jag impulshandlade massor :) På kvällen åkte jag och mötte upp Mr för en filmkväll tillsammans. Jag bestämde att vi skulle se "När mörkret faller", såg den sist när den kom ut för sex år sedan men blev ihågkommen av den tidigare i veckan så jag var bara tvungen att visa den för Mr. Självklart grät jag under filmen men den är så otroligt gripande, blir arg bara jag tänker på den.
Imorgon ska vi upp skapligt för att görs lite ärenden innan vi möter upp gänget och börjar vår bilresa söderut! Ha en fin kväll alla, vi hörs imorgon!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0