MIN LÖRDAG.

Boda Borg var underbart. Jag var överlycklig redan under bilresan att vi snart skulle vara där och umgås tillsammans, skratta och härja runt. Vi blev två lag som skulle tävla mot varandra och i början gick det sådär, det var huuuur mycket folk som helst (kanske var dumt att åka en löningshelg) så ibland fick man stå i köer. För er som inte har varit där tidigare liknar Boda Borg väldigt mycket Fångarna på Fortet, man vet alltså inte vad man ska göra förrän man har gått in och kommit på det själv. Allt går på tid men man får köra samma "bana" hur många gånger man vill.  Efter någon timme släppte det för alla och mitt lag var det första som klarade ett rum! Efter halva dagen bytte vi lag och när jag, min pojkvän, hans kompis och hans tjej bildade ett lag gick det jäääättebra! Vi klarade verkligen alla "banor" som vi gick in i och självförtroendet växte inom oss: "Varför var inte vi fyra med varandra från början?", "Vi är bäst!". Åååh, vilken underbar heldag vi hade tillsammans. Jag har inte skrattat så mycket på väldigt längde och jag önskade att man kunde filma oss när vi höll på därinne :) Det måste jag definitivt göra om! ♥


Här är den enda bilden som togs därinne. Vi var helt inne på att klara "banorna" under press än att fota varandra men nu i efterhand ångrar men det starkt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0