KONSERT.

 

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!

 

Den här veckan jobbar jag varje dag förutom på onsdag och återigen kommer bloggen att halka efter med tips och uppdateringar. Idag kör jag ett morgon/förmiddagspass eftersom åker till Stockholm senare på eftermiddagen. Jag som kom därifrån igår, det känns verkligen som att jag bor där ibland (och snart kan det till och med bli så på riktigt!). Det är tisdag den 29/5 vilket innebär att KANYE WEST OCH FUCKING JAY Z SPELAR I GLOBEN!
Jag, Mr och ett annat par bestämde oss för att gå innan biljetterna hade släppts så det ska verkligen bli grymt ikväll, äntligen är dagen här!
Jag har knappt återhämtat mig från Drakes konsert men den här kan kanske bli ÄNNU STÖRRE! Två hiphop & r&g-legender under samma tak, samtidigt på en scen. Det kan inte bli bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0