21.05.2012

I helgen spenderade jag största delen på jobbet och därför blev bloggen återigen drabbad. Solen och värmen börjar dyka upp (och stanna kvar) mer och mer just nu och så fort jag har en stund över spenderar jag tiden ute med vännerna och med massor av glass! Man kan aldrig få nog eller för mycket av glass! Nu när den här helgen redan är förbi ser jag fram emot nästa som redan vet nu kommer bli fantastisk. Jag och ett stort gäng (har handplockat varenda en av de, haha) ska på en lite bilresa för att spendera en hel dag tillsammans. Mer om det senare.
Jag fick veta tidigare idag att jag kommer få semester i sommar (yeeeeeeesss)! Jag jobbar alltid alla somrar så det ska bli riktigt kul och få vara ledig när alla andra är det. Kanske hinner jag med en utomlandsresa, flera småresor i Sverige eller en vecka i Norge? Vi får se :) Nu tänkte jag klicka hem lite sommarkläder från nätet, måste bara hitta lite inspirerad först.

En fin vår/sommardag förra året.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0