TATTO!

Trodde aldrig att jag skulle klara av att tatuera mig. Jag är den mest känsliga personen på den här planeten när det kommer till allt som har med nålar, tabletter, höjder, höga hastigheter att göra. Allting som innebär att man utsätter kroppen för något obehagligt klarar jag inte av (bara att det tar en evighet och svälja en tablett säger väl allt). Det gjorde så jävla ont! Jag skrek som ett litet barn i början och sedan var det bara obehagligt och jobbigt att försöka hålla sig kvar på stolen. Jag förstår inte de människor som inte tycker att känns något och som går tillbaka för att "det var en skön känsla"! Det tog 15 minuter för min att bli klar men det kändes ju som 60 minuter. Det var verkligen ett helvete för mig, hahaha. Måste ändå säga att jag är stolt över mig själv som tog mig igenom hela processen för ett tag var jag nära på att avbryta allting. Jag är jääääättenöjd över resultatet och älskar den mer och mer för varje gång jag ser på den. Till er därute som funderar på att göra en första tatuering, ta inte mina ord så hårt för jag är verkligen den känsligaste av de alla. Mina kompisar retar mig ibland för det så för er kommer det nog att gå mycket bättre för :)
 
 
 
 
 
 
 Jag skrev "Sam Lamin" som är min lillebrors namn. Lamin är hans andranamn som han har fått från våran pappa så han ingår också i den här tatueringen. De är mina favoritkillar som betyder oerhört mycket för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0