TACK SÅ JÄTTEMYCKET!

Min födelsedag var FANTASTISK! Spenderade morgonen inne på jobbet i fyra timmar med alla fina arbetskamrater som grattade mig så innerligt. Vid lunchtiden plockade jag upp familjen för att sedan spendera min dag i Stockholm med shopping, mat, karuseller och lotter! Det första vi gjorde när vi klev in på Gröna Lund (där jag förvandlas till ett litet barn så fort jag ser karuseller) framåt eftermiddagen var att springa till chokladhjulet - jag ville verkligen vinna den största den här dagen! Det har alltid varit min dröm att få kamma hem storvinsten, jag blir alltid så ledsen över att alla andra vinner så lätt men inte jag. Vi valde ut några brickor och höll tummarna för att vi kanske skulle ha tur idag och när hjulet stannade på nr 60 skrek min bror: "Det är våran!!!". JAAAAAAAA, VI VANN PÅ MIN FÖDELSEDAG! ÄÄÄÄNTLIGEN!
 
Kvällen fortsatte i samma underbara stämning med karusellåkning och allt annat som tillhör ett nöjesfält och framåt kvällen mötte jag upp Mr för att spendera de sista födelsedagstimmarna med honom. Jag vill tacka alla som har ringt, smsat, skrivit och kommit fram och grattat mig. Ni anar inte hur mycket det betyder för mig och hur glad det gör mig, tack tack tack! Ni är helt underbara ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0