SOLIG FREDAG.

Hade veckans och den här sommarens skönaste arbetstid idag. Jag fanns i butiken mellan 08:00-!3.00 och på en fredag som den här var det helt underbart. Efteråt jobbet har jag hunnit med en tupplur, hälsa på morfar, ha ett långt videosamtal med min bror på andra sidan jordklotet och shopping med mamma. Vi åkte ner de två sista timmarna innan stängning i hopp om att hitta någonting snyggt och hittade en del.
Har länge gått och kännt att det är dags för ett par nya Converse men har inte kunnat bestämma mig för om det ska bli svarta eller vita. Det blev till slut ett par svarta, jag klarar mig med mina gamla vita ett tag till. Imorgon jobbar jag veckans sista arbetspass innan jag har två dagar ledigt. Kom in och shoppa på sommarrean hos oss eller varför inte börja smygstarta hösten med lite nya stickade plagg? 
 
 
Nilsons 699 SEK
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0