SOL OCH BAD.

 
 
 
 
Idag har jag och Mr ägnat min lediga dag på stranden. Det har pratats länge om (i tidsningar och på tvn) att det skulle bli rekordvarmt väder idag och det blev det verkligen. Vi vaknade vid nio imorse för att det var så varmt inne att det inte gick att somna om så vi klev upp efter någon timme och handlade frukost.
Efteråt åkte vi till ett ställe som jag brukar åka med släkten och grilla/bada på somrarna som ligger en bit utanför stan på en avskild plats längs vägkanten. Det var vi och en till familj där och det är därför jag älskar det stället så mycket. Ibland är det skönt att kunna få sola och bada ifred utan att ha massor av människor som trängs på samma gräsplätt med grillar, fotbollar, lekande barn och båtar - nu var det bara vi, solen och vattnet. Jag svettades som aldrig förr idag så det var en perfekt dag att bada för första gången. Vattnet var iskallt i början (men det är det alltid oavsett hav eller pool) men sen blev det riktigt skönt. Efter en heldag därborta, middag inne i stan och glass i kvällssolen ska jag göra iordning ett fruktfat och titta på något program. Imorgon börjar jag jobba klockan 08:00 så det blir lugnt ikväll. Nu önskar jag bara att det blir lika fint väder hela veckan för den här värmen trivs jag verkligen med :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0