SEMESTER

Jobbade min sista dag idag och nu har jag semester. Känns väldigt skönt. Jag började den med att ta en glass i värmen med två vänner och prata lite skit. Vi gick även förbi en tatueringsstudio där jag bokade tid till min första tatuering! Ska tillbaka dit på söndag (fick en tid så snabbt) och just nu känns det helt sjukt att jag snart kommer ha någonting inprintat på min kropp som jag aldrig kommer kunna ta bort. Jag är dock helt säker på texten och på vilket ställe den ska sitta, frågan är bara om jag vågar? Tatueringen är någonting som jag har gått med länge och velat göra men det är inte förrän nu i sommar som jag har diskuterat olika förslag med familjen och vännerna och verkligen tar tag i det. Ååh, kommer det göra ont? Är jättenervös inför det.
 
 
Kan Lil Wayne så kan jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0