ROADTRIP SÖDERUT

Jag och Mr gick upp klockan 07:00 imorse! Vi sitter i bilen just nu på väg ner till Göteborg för en liten miniresa tillsammans. Förutom att vi håller tummarna för bra väder ska vi bl a hinna med Liseberg, middagar, en runda på stan och långa promenader för att upptäcka staden ännu mera! Jag absolut älskar Göteborg, ingen kan väl säga att det inte är vackert där? Mr har aldrig varit där tidigare så det blir min lilla uppgift att sälja in staden så bra jag kan för att han ska få samma känslor som mig för staden. Vi hörs lite senare när vi är framme på hotellet vi ska bo på, ha nu en jättehärlig fredag allesammans.
 
I Göteborg förra sommaren med mina bästa vänner!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0