LEVELS

Något som jag har gått helhjärtat in för när det gäller toppar/skjortor/t-shirts är att jag stoppar in framdelen innanför jeansen eller byxorna och låter bakdelen hänga fritt över rumpan. Det är så snyggt på något vis! Jag tycker att man framhäver toppen, bältet som man har på sig men framför allt byxorna och dessutom får benen ännu mer förlängning. Igår hittade jag en t-shirt där jag slipper stoppa in framdelen eftersom den redan är kort framtill och längre därbak. Det finns tusentals med sådana modeller på t-shirts nu för tiden men jag har inte riktigt hittat den rätta ännu fram tills igår. Jag längtar tills jag får hem den, den ser så skön och slapp ut vilket passar perfekt till jobbet. T-shirts är livet på sommaren.
 
 
Levels top, 75 SEK från Nelly


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0