IT'S OVER.

Göteborg var underbart och jag lyckades med att få min pojkvän att gilla staden, yeey! Det kommer alltså bli fler resor dit framöver. Något som jag hade velat ha därborta var lite med sol, den var där men alldeles för lite tyckte jag. Igår var min sista dag på semestern så idag var jag tillbaka på jobbet igen. Det tog emot lite innan jag var på väg dit, jag hade ju blivit så van med att vara ledig men dagen flöt på väldigt bra så det var inte så jobbigt. Imorgon har jag ett kort pass på jobbet och sedan väntar två dagars ledighet. Nu ska jag lägga mig och se på film innan jag slocknar (det är inte ofta jag ser klart en hel film på en gång, blir så otrolig trött av det).
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0