GÖTEBORG

Hur kan man inte älska den här staden? Efter att vi kom fram till hotellet (vi bor på Gothia Towers) igår gick vi över gatan för att spendera resten av dagen på Liseberg. Vi åkte massor av, man blir ju som ett litet barn när man är i nöjesparker och vill testa på allt som finns. Lite senare mötte vi upp en kompis till mig som också var här med sin pojkvän för att fortsätta kvällen tillsammans därinne. De lyckades lura med mig till Atmosfear som ska vara Europas högsta fritt fall. Jag trodde på riktigt att jag skulle dö där ett tag, fyfaaaan vad läskig! Den tusen gånger värre än Fritt fall på Gröna Lund! Vi var kvar där tills det stängning och Kanonen fick avsluta åkande. Vi hann med en liten promenad mot stan efteråt innan vi slocknade framför tv:n. Vi kom precis tillbaka från frukostbuffén som var gudomligt god och snart ska vi börja fixa oss för en dag på stan. Solen börjar dyka upp här nu så jag hoppas på en varm dag här i Göreborg! Ha en bra dag allihoppa så hörs vi :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0