GODNATT.

Ligger och gäspar efter att ha hällt i mig popcorn, godis och läsk med Mr. Vi såg precis klart en film som heter "Lockout". Det är en riktigt bra actionfilm som handlar om en kamp mellan de "onda och de goda", (de allra värsta fångarna mot oss "normala" människor) där de uppstår komplikationer på vägen. Det där gav er säkert ingen som helst aning om vad filmen handlar om men SE DEN för den är jättebra! Är dödstrött efter dagens arbetspass med så somnar nog vilken minut som helst. Just nu är det massor att göra, ännu mer reavaror ska upp, det ska flyttas om i butiken för att göra plats för höstkollektionen. På tal om hösten så längtar jag massor dit, har tjuvtittat på kläderna och det kommer finnas massor med fint att köpa! Nu ska jag umgås lite med Mr innan jag förmodligen slocknar. Puss

 

 

 

Dagens klädsel på jobbet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0