AND NOW HE'S GONE.

Har verkligen varit superupptagen sedan jag gick på semester förra veckan. Ni som känner mig och ni som har lärt känna mig genom den här bloggen vet om att min lillebror har varit borta hos våran pappa (i Australien) och jobbat i åtta månader. Den 8 juni överraskade han oss alla med att komma hem tidigare än vad som var bestämt för att stanna en månad och ha lite sommar här i Sverige. Idag var det hans sista dag här och nu är han på väg tillbaka igen för att fortsätta jobba i ytterligare 8-12 månader. Det är alltså honom och familjen jag har spenderat all min lediga tid med.
Jag har gråtit som ett barn hela dagen idag och stackars människorna på flygplatsen som måste ha trott att jag var något psyk som vägrade lämna platsen när han hade gått. Det går inte och beskriva hur jag mår och känner mig när jag vet att min lillebror (för andra gången) ska åka hela den långa resan ner till Melbourne utan något sällskap. Bara det gör ont i hjärtat. Jag tror inte det är många som vet om min och hans syskonrelation, det är ej sig lik andras. Han är två år yngre än mig men på senaste tiden har jag slutat se honom som min lillebror. Det är han som tar hand om mig, det är han som ser till att jag mår bra och att allt går för mig. Han har verkligen förändrats till en man den senaste tiden och hans stora hjärta ska vi inte tala om. Det spelar ingen roll om han har känt en person i 10 minuter eller 10 år, han tar hand om alla i sin närhet. Den egenskapen på killar är väldigt svårt att hitta så till alla tjejer som någonsin har stött på en sådan person, håll hårt i honom.
 
Nu är det upp till mig och se till att vi ses innan nästa sommar! Jag sitter nämligen och planerar in en överraskningsresa dit ner de kommande månaderna så förhoppningsvis åker jag ner dit i vinter! Lite senare idag har jag en tid bokad hos en tatuerare (nämnde det lite kort tidigare) och självklart är min bror involverad i den :)
 
 
Ta vara på alla människor som står er varmt om hjärtat.
Det behövs inte mycket för att visa vad man känner för varandra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0