LOSER

Vi är redan inne på sista kvällen av helgen och imorgon börjar vi om med en ny vecka. Trots det har jag, konstigt nog, hunnit med skapligt många aktiviteter (dock inga "måste-ärenden" som jag egentligen borde) fram tills nu. På fredagskvällen hade jag och tre tjejkompisar myskväll med mat, godis och massor av snack. Jag gick hem tidigt eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter (igår). Jag är fortfarande så glad över att jobba på H&M där mina arbetskollegor, arbetsuppgifter, butiken, kläderna förgyller mina dagar och jag önskar/hoppas att alla människor känner så till sitt jobb.

Efter jobbet tog jag tåget till Stockholm och satte mig inne på Chill (en bar/lounge på Söder) med resten av gänget och några glas. Efter några timmar körde vi hemåt för att ha tv-spelskväll hos min pojkväns kompis med alla resterande kvällen/natten. Jag äääälskar tv-spel men när man inte har spelat på flera år märks det att man är ringrostig. Tv-spelen var jätteroliga (precis i min stil) men jag kunde verkligen inte få in snitsen och kom sist nästan varje gång. Till slut vann jag och antingen berodde det på att jag äntligen hade lärt mig eller att alla andra blivit trötta av deras vinster.

Nu sitter jag hemma och gäspar för fullt och imorgon har jag MASSOR att göra! Samtal ska ringas, saker ska inhandlas och kläder ska packas för på onsdag reser jag bort på en minisemester ut i Europa. Berättar mer om det imorgon, nu är jag superhungrig!
Vi hörs, puss

image description







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0