SNART SÅ

Hej!

Det var verkligen inte tänkt att jag skulle skriva ett sent inlägg idag men har haft en hel del att göra inför min resa på onsdag! Jag vaknade skapligt imorse för att åka ner till stan, inhandla småsaker, ringa samtal, träffa en kompis och packa och allt det här blev jag klar med nyss! På onsdag åker jag nämligen till Milano för en weekend med Mr.
Det ska bli så skööönt och komma bort i några dagar och se en ny kultur, nya människor, ny miljö, butiker, äta god mat, etc. JAG LÄNGTAR!

Jag har förberett flera tidinställda inlägg till imorgon eftersom jag lär springa runt och stressa med det sista innan jag åker till Stockholm. Vi hörs av mot kvällen istället med en update, nu väntar sängen.
Godnatt!

Apropå modestäder (där Milano är en av de största) föll jag pladask för dessa underbara kreationer av superdesignern Christian Dior. Att några meter tyg kunde bli så här vackert.

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0